måndag 13 april 2015

Nygammalt=)

Jaha då var det då dags för nu kan man kalla den för gammal.....ja releasen skedde förra året så då platsar det in här.....Dea som körat bakom flertalet av våra stora artister genom åren har fastnat på skiva och då kan iallafall inte jag låta bli att uppmärksamma om detta, ja att det överhuvudtaget kommer ut på CD gör ju att en nostalgiker som undertecknad faktiskt myser lite.


Kom nu inte och klaga på att ep:n borde varit på stenkaka för att uppskattas av en kulturspanare.....jo för 1991 köpte jag min första CD spelare och ep:n  rullar alldeles utmärkt i den.

Här gott folk kan ni spana in Dea om ni inte vet vad hon medverkat i.


 http://deanorberg.com/

Det finns flera  sätt att beställa men här är ett av dom.

http://www.ginza.se/product/dea/storm/254834/



3 kommentarer:

Linda sa...

Var den bra? jag blir allt lite nyfiken=)

Nu vandrar vi sjön runt..tre trallande jäntor..ja..tanter och tjej alltså.
Kram och vi önskar en trevlig dag i solen

FLAK sa...

Ja faktiskt och spännande att äntligen få denna sångerska på "band"
Dock saknar man en svensk sång..det skulle varit något...
Trevlig promenad får man önska då.

Marie´s sa...

Den ska jag kolla upp! tack för tipset.