torsdag 10 november 2022

Crescent 2000 emblem




 

6 kommentarer:

Unknown sa...

Går dom svarta Crescent 2000 emblemen att köpa 2st av ?

FLAK sa...

Hej vet exakt vad du menar men dessa emblem finns ej som försäljning utan endast som NOS delar och tillverkas inte längre.
Mvh David

Anonym sa...

Hej, jag är djupt intresserad av de röd vita emblemet. Har ett exakt likadant till min 58a gamma. De är också NOS. Har ju tyvärr bara 1, skulle därför mer än gärna få köpa de röda vita utav dig. Du kan väl ringa upp mig på 072 396 55 39, Oavsett om du är intresserad av affär eller inte . Mvh Wilhelm .

Roger Paulsson sa...

Jag har ett röd/vitt som behöver målas lite.
Maila mig så skickar jag en bild.
vallsundet@hotmail.com

FLAK sa...

Paul mail skickat till din mailadress// Mvh David

Wilhelm sms skickat=)

Roger Paulsson sa...

Jag har inte fått något mail isf du är intresserad av emblemet.
vallsundet@hotmail.com
0760 45 83 03