lördag 7 september 2013

Royaliterer

Obama var ju och mötte kungen...jag tror nog kungen blev lite avis på Obamas stridsvagn..skottsäker.....kort sagt en tank i bilskepnad..

Fast något fartvidunder är det inte då den kommer upp i lite över 96 km/h..men då kommer du och andra sidan iväg på 15 sekunder från 0 till 96.. inte illa för en vagn av den volymen..dörrarna är lika tjocka som på en Boeing 757...

Men vad fasen kungen har ju en PV 60 gjord av rejält svenskt stål..han kanske skulle använda den för att stila på Obama...

Förresten vår käre kung kanske har skottsäker bil...inte vet jag men Saab gjorde väl sådana på modell 9000 så då borde ju dom varit aktuella.

 

Nåväl......... här har ni orsaken till detta inlägg kungsspelet...



 

 

1 kommentar:

Linda sa...

Micke tyckte att jag skulle ha The beast...då får jag inga fortkörningsböter och en älgkrock blir en baggis...jag kör ju på skitvägar..kram och lycka till nu den 11 jag hoppas..hoppas..åååh vad jag hoppas att det går bra=)