fredag 19 februari 2010

Hmmm snö....


Ja snö kan göra en glad och pigg med sin förmåga att lysa upp tillvaron......men nja jag vet nog inte om jag blir så glad precis när man får masa sig upp på taket för att befria det från 8 ton snö ja det kändes faktiskt så.

Sen ska man ju inte glömma bort snöskottningen på markplan som har blivit rena evighetsmaskinen.

Träning jajemensan! kul? ah dra mig baklänges.....men visst när man är klar så spanar man ut över sitt kungarike?! :) och hoppas av all vilja att något nytt h*vete inte ska falla..

Globaluppvärmning! pyttsan, försök med Röd Luvan och dom 57 dvärgarna istället

I allt snökaos så kryper man upp bakom datorn och letar fordonsbilder.

Här kommer en bild från 1972 från ett glatt Kalmar.
Visst ser det ut att vara lite snö på bilden....förb* s*¤k"%i#"!¤/t nu vart jag inte glad igen :)

Undrar just var Forden tog vägen....lite olustigt då bärgaren ägs av en bilskrot och säkert är på väg till skroten.

1 kommentar:

Larsson sa...

Har Du den bilden i lite större format åt mig?