måndag 26 april 2010

Till försäljning!



Ja nu är det inte jag som innehar dessa vackra tingestar för då hade jag kedjat fast dom med kätting och vakthund........

Fick en förfrågan om det fanns någon som var intresserad av att köpa dessa så nu får vi se om någon är intresserad.? någon.........

Vad är en sån renoverad pump värd?, förmodar att dom inte är billiga precis.


H skylt någon eller varför inte din egna parkeringmätare.....
Intresserade kan maila mig på flak@telia.com
Eller lämna kommentar i allmänhet

2 kommentarer:

Grandprix 63 sa...

Jag önskar jag hade råd och plats med en Ljungmanspump. Kul med ett IC-märke på Star 76:an, de flesta väljer att använda något av de mer "populära" bensinmärkena.

FLAK sa...

IC märket pryder verkligen sin plats och färgsättningen påminner om FINA..tänk om man hade råd och plats...Trisslott, plötsligt händer det...pyttsan då inte här iallafall.