tisdag 7 augusti 2012

Tält....

Hemska tanke att ligga där på semestern och svettas, bli dyngsur, vresig och allmänt irriterad på alla mygg, knott och sommargäster...precis som du själv inte vore det...nä fy fasen men nu är faktumet så att jag gått och blivit tältägare.
Jodå men tälta? ALDRIG! ... utan tältet är ett sjuttiotalstält i orange och blått...en vacker skapelse..minst sagt.
Perfekt att ta med sig på fordonsutställningen, kuriosaträffen...men sova över njae..helst inte........

Men kultfaktorn är skyhög=)


10 kommentarer:

Tony sa...

Snyggt? Absolut!

Larsson sa...

Tälta inomhus = rätt!

Gila sa...

Ett sånt hade min familj när jag växte upp. Blev dyngsurt om det kom en kort skur...inget vidare...

Gittan sa...

Nämen se det från den ljusa sidan...ingenting är trevligare än att vakna i ett solvarmt tält! =) Snyggt tält iaf!

Besviken Före Detta Användare!!! sa...

har ett liknande dock inköpt på 80 tal't eller kanske det var slutet av 70?

nåja, ligger i påsen ja förvaringspåsen tryggt och säkert

mhm

Linda sa...

Jag tänker då inte låna det på tältsemester..fy vad hemsk att sova i tält..kallt vått..hutter=)

Mrs Keller sa...

Vill du sälja? För Jag vill köpa 😊

Mrs Keller sa...

Vill du sälja? För Jag vill köpa 😊

FLAK sa...

Tack för visat intresse men det är inte till salu// David

Unknown sa...

Hej Nostalgimacken
Vi undrar om vi kanske skulle kunna få hyra tältet till en pjäs som vi ska sätta upp i vår?
Med vänlig hälsning Linda Ahlberg helsingborgs stadsteater
linda.ahlberg@helsingborg.se 0704053218