torsdag 12 mars 2009

Lite upptagen...


Den där FLAK har inte varit så aktiv bloggare på sistone.....varför?

Jo jag är mitt uppe i ett modellbygge som suger musten ur en....
Slutresultatet blir en bärgningsbil i skala 1:25 och det är en
Scania-Vabis L75:a

Spana gärna in FLAK sidan så får du en hum om vad jag pysslar
med ibland

På bilden syns min gula Scania LS 110 modell som byggdes 1999.
FLAK kommer givetvis att ta ny sats så fort modellen är klar och
kommer då att blogga loss i cybervärlden med nya " gamla " bilder
på fordon och folk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha... så det är det här du sitter och pular med... det ser ju väldigt skoj ut!

Anonym sa...

Hade jag ingen aning om att man kunde bygga bilar i papp. Hur sjutton får man pappen att formas och stanna kvar i rätt form? Fantastiskt!

Anonym sa...

Aaah , tjusigt :) 1:25 blir rätt rejäla modeller om man bygger lastbilar.