måndag 7 juni 2021

Odon i hamnen



 

2 kommentarer:

  1. min farbror Ingvar jobbade i olofström då med bakskärms infästningar karossida och far
    (Stig) med sandplåtar till den då nya amazon modellen 1950 talet så det var 544 modellen

    SvaraRadera
  2. i dessa trakter körde var och varannan människa volvo pv då så det är nog många äldre som skulle säga " precis en sån hade jag " min far hade en svart 544 b16 1960 3vxl standardmodell

    SvaraRadera