Vad gör ni med solrosfröna? Müsli till den egna frukosten, eller blir det fågelmat i vinter? 🌻🥣🐦⛄️
Njae inte äta men kanske använda för nyplantering nästa år....och väldans vad vatten dom dricker!
Ja, jag läste att grundvattennivån är låg i Kalmar län - kanske solrosorna är boven. 😂🌻
Vad gör ni med solrosfröna? Müsli till den egna frukosten, eller blir det fågelmat i vinter? 🌻🥣🐦⛄️
SvaraRaderaNjae inte äta men kanske använda för nyplantering nästa år....och väldans vad vatten dom dricker!
SvaraRaderaJa, jag läste att grundvattennivån är låg i Kalmar län - kanske solrosorna är boven. 😂🌻
SvaraRadera