torsdag 13 augusti 2020

Årets plantering

Första blommorna har öppnat sig:)



3 kommentarer:

  1. Vad gör ni med solrosfröna? Müsli till den egna frukosten, eller blir det fågelmat i vinter? 🌻🥣🐦⛄️

    SvaraRadera
  2. Njae inte äta men kanske använda för nyplantering nästa år....och väldans vad vatten dom dricker!

    SvaraRadera
  3. Ja, jag läste att grundvattennivån är låg i Kalmar län - kanske solrosorna är boven. 😂🌻

    SvaraRadera