lördag 6 juni 2015

Bra mat bättre..........................

En riktigt god bok från 1965 med grönsaksbilaga kan det bli bättre, ja man kan till och med titta i den ytterst intressanta tabellen över hermetisk inkokning.

Till sist en klassiker från 1982.

 

 


2 kommentarer:

  1. Ju äldre kokböcker ju bättre mat! Eller? Nja, kanske inte men fina att se på är de.

    SvaraRadera
  2. Vattenchoklad? usha, choklad ska ha mjölk i=)

    SvaraRadera