lördag 21 mars 2015
Fotografiskt.........
Kan det blir mera kultigt än gamla förvaringsfickor för hederliga fotografier och negativ....tänka sig vad man framkallade kort på den gamla goda tiden.
Finns det någon som känner igen dom här?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar