lördag 17 maj 2014

Trädgården

Vi tar oss ner på nära besök i trädgården....vi kan konstatera att värmen är här.....











3 kommentarer:

  1. Tråkigt när grönsakerna skyler hjulen på gården ;-)

    SvaraRadera
  2. Ser ut som eftersatt underhåll! Mekanisk bearbetning är ju vad som rekommenderas numera för att hålla ogräsfritt.
    Kemisk bekämpning är inte riktigt rumsrent så här i supervalårstider, men ogräsättika fungerar på redan uppkommet. Annars är nog diesel bäst. Och den goda doften får man ju på köpet. ;-)

    SvaraRadera
  3. Exakt Larsson!=) och bäste Herr Stömell du har ovanligt god smak, för diesel=) ja vi brukar skämta att hemma på tomten hos min mor luktar och smakar allt en aning av diesel....beroende på lastbilarna som trängdes på uppfarten...

    SvaraRadera