lördag 19 april 2014
Valpen
Lilla valpen=)
Idag ställde han sig upp...och han står upp..lite ostadig men han står upp, det är huvudsaken.
Och varför kallas den för valpen?...ja det räcker att beskåda denna lilla knubbiga sak för att förstå.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar