måndag 7 april 2014
Liten..men.....
Ibland kan ett loppisfynd vara litet men ack så trevligt och idag fyndades denna lilla norsk tillverkade lastbil från Tomte Laedal.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar