tisdag 15 april 2014

Byggstart

Ja egentligen så har jag redan kommit en bit men..lillen kallar jag den, den hette inte så men den är så liten och gullig..kan en sån vara gullig? ja faktiskt och vänta bara ska ni får se när den är klar...om ett tag=)

5 kommentarer:

  1. Kan det månne vara en Willys FC-150 som är målet? Följer med nyfikenhet fortsättningen.

    SvaraRadera
  2. Spännande, väntar på det färdiga resultatet. Glad Påsk!

    SvaraRadera
  3. och när börjar du med Butiksbussen
    vi väntar med spänning på denna nostalgiska sak

    SvaraRadera
  4. Den som väntar på något gott...ja eller i detta fallet något sött...för han är söt allt enligt Maja=)

    Njae butiksbussen byggs nog förmodligen inte förrän till hösten.

    Tack Maria och Glad Påsk tillbaka=)

    SvaraRadera