Intressant :-)
Kan det månne vara en Willys FC-150 som är målet? Följer med nyfikenhet fortsättningen.
Spännande, väntar på det färdiga resultatet. Glad Påsk!
och när börjar du med Butiksbussenvi väntar med spänning på denna nostalgiska sak
Den som väntar på något gott...ja eller i detta fallet något sött...för han är söt allt enligt Maja=)Njae butiksbussen byggs nog förmodligen inte förrän till hösten.Tack Maria och Glad Påsk tillbaka=)
Intressant :-)
SvaraRaderaKan det månne vara en Willys FC-150 som är målet? Följer med nyfikenhet fortsättningen.
SvaraRaderaSpännande, väntar på det färdiga resultatet. Glad Påsk!
SvaraRaderaoch när börjar du med Butiksbussen
SvaraRaderavi väntar med spänning på denna nostalgiska sak
Den som väntar på något gott...ja eller i detta fallet något sött...för han är söt allt enligt Maja=)
SvaraRaderaNjae butiksbussen byggs nog förmodligen inte förrän till hösten.
Tack Maria och Glad Påsk tillbaka=)