torsdag 12 september 2013

Almedahls

För flergångsbruk i rayonfibrer?...jag skulle nog tro av det jag ser att dom är engångstyp enligt mitt sätt och se....men som det heter man ska inte vara petig..så dom får ligga kvar i förpackningarna.




1 kommentar:

  1. Bädda ikväll..nytt och fräscht=) ha ha..
    Fick du veta något igår? hur gick det?
    jag höll tummarna så dom blev blåa=) kram på dig

    SvaraRadera