måndag 12 augusti 2013
Höganäs krus
Jag sitter inne på tre höganäskrus och en Kockumsbalja..finns det fortfarande en marknad för sådana.....?..
Numera sålda=)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar