Jag gillar dessa förpackningsinlägg! :-)
Snygg kåldolmsförpackning! Å snygg den där nordiska kompaniets kaffe burk, tänk att man endast fick dricka det "after dinner" ;)
Jättefina!
Kåldolmar på burk??Kan di va goa??
Jag gillar dessa förpackningsinlägg! :-)
SvaraRaderaSnygg kåldolmsförpackning! Å snygg den där nordiska kompaniets kaffe burk, tänk att man endast fick dricka det "after dinner" ;)
SvaraRaderaJättefina!
SvaraRaderaKåldolmar på burk??
SvaraRaderaKan di va goa??