torsdag 8 augusti 2013

Fynd!

Ibland trillar man på något speciellt, jag gillar te...och då måste man ju bara gilla dessa burkar från Hornimans Tea England och en burk som en gång i tiden innehöll kåldolmar..och dom kallades kalasknyten och tillverkades i Kristianstad.



4 kommentarer:

  1. Jag gillar dessa förpackningsinlägg! :-)

    SvaraRadera
  2. Snygg kåldolmsförpackning! Å snygg den där nordiska kompaniets kaffe burk, tänk att man endast fick dricka det "after dinner" ;)

    SvaraRadera
  3. Kåldolmar på burk??
    Kan di va goa??

    SvaraRadera