onsdag 12 juni 2013

Vägverket

Tänk när det såg ut så här vid en vägbom på sjuttiotalet, en varm sommardag.


4 kommentarer:

  1. Om jag inte ser helt fel är det blogginnehavaren själv som skall gräva av vägen.
    Detta var två riktiga bra bilder - SUPERSNYGGT!

    SvaraRadera
  2. Som sagt - jag tycker med att jag känner igen gubben. Snyggt foto.

    SvaraRadera
  3. Jajemen ni är skarpsynta! visst är det undertecknad=)
    Och idag gjordes en temafotografering med inriktning på vägarbete, vägverket.
    Byxorna kommer faktiskt från banverket=)

    SvaraRadera
  4. Roliga foton! Verkligen fångat tider som flytt...

    SvaraRadera