Om jag inte ser helt fel är det blogginnehavaren själv som skall gräva av vägen.Detta var två riktiga bra bilder - SUPERSNYGGT!
Som sagt - jag tycker med att jag känner igen gubben. Snyggt foto.
Jajemen ni är skarpsynta! visst är det undertecknad=)Och idag gjordes en temafotografering med inriktning på vägarbete, vägverket.Byxorna kommer faktiskt från banverket=)
Roliga foton! Verkligen fångat tider som flytt...
Om jag inte ser helt fel är det blogginnehavaren själv som skall gräva av vägen.
SvaraRaderaDetta var två riktiga bra bilder - SUPERSNYGGT!
Som sagt - jag tycker med att jag känner igen gubben. Snyggt foto.
SvaraRaderaJajemen ni är skarpsynta! visst är det undertecknad=)
SvaraRaderaOch idag gjordes en temafotografering med inriktning på vägarbete, vägverket.
Byxorna kommer faktiskt från banverket=)
Roliga foton! Verkligen fångat tider som flytt...
SvaraRadera