tisdag 15 januari 2013
Saab Sjuka?
Nu måste väl vi på Nostalgimacken gått och blivit sjuka, för nu visar vi bilder på Saabar.....va i hela...ja ibland måste man offra sig..så här gott folk kommer en liten Saab kavalkad.
Varsego!
Foto A Willgård
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar