torsdag 17 januari 2013
Ögonblicksbild
En SommarScania..en Mercedes och Gulf!
som sagt ett ögonblick fångat i farten.
Foto A Willgård 1978
1 kommentar:
Imperial58
17 januari, 2013
Jag vill ha en sån Gulf-skylt!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag vill ha en sån Gulf-skylt!!!
SvaraRadera