söndag 13 januari 2013

Några djur vi haft...

Vi har inte bild på alla men här är ett gäng...alla lika älskade.










4 kommentarer:

  1. Att ha bilder kvar på sina älskade husdjur ger en både sorg (över att dom är borta) och glädjen (över att man fick lära käna dom).
    Fina bilder!

    SvaraRadera
  2. Tack! och vi minns dom med värme=)

    SvaraRadera
  3. Fej:) men då fanns inte du ;)

    SvaraRadera
  4. Nettan var så söt, jättefina bilder kram

    SvaraRadera