lördag 12 januari 2013
Livets gång...
Från höger till vänster....i flaskform...ja finns det nån som saknar spriten så kommer en extrabild på det temat...hmm fyllesvin=)
1 kommentar:
Linda
22 januari, 2013
Fyllesvin ha ha.. jag gick ju från saften till drickarna så cola skippade jag=)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Fyllesvin ha ha.. jag gick ju från saften till drickarna så cola skippade jag=)
SvaraRadera