torsdag 17 januari 2013

Aj då...

Klammeri med lagen är aldrig kul men så här i efterhand så tycker iallafall jag att sådana här gamla dokument är underhållande, det tyckte nog inte åkaren.


 


2 kommentarer:

  1. Vad roligt å se så välbevarade gamla dokument!
    Just ja jag har en ny (hemlig) blogg oxå
    http://minvg.devote.se/

    SvaraRadera
  2. Sådana dokument har Larsson också samlat på sig :-(

    Kanske skulle visa dom?

    SvaraRadera