torsdag 11 oktober 2012
Miljöbroschyr...
Njae inget jag brukar bläddra i men vi hittade en gammal broschyr och tittar man på bilderna så är man rätt nöjd..fast texten om miljön struntade jag i tyvärr..miljöskadad..lastbilar=)
1 kommentar:
Gittan
11 oktober, 2012
Håller med...strunta i texten och njut av fina bilder.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Håller med...strunta i texten och njut av fina bilder.
SvaraRadera