söndag 17 juni 2012
Passagerare och bagage...
Ska man ha väska med sig så ska det vara en fin väska..så tycker iallafall Grover som tog en tur med sin väska...vad han har i väskan? inte en aning...
2 kommentarer:
Larsson
17 juni, 2012
Bälte på. Rätt! Är det inte matsäck i väskan?
Svara
Radera
Svar
Svara
F.S.
17 juni, 2012
Snygg väska!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Bälte på. Rätt! Är det inte matsäck i väskan?
SvaraRaderaSnygg väska!
SvaraRadera