söndag 11 mars 2012
Propp....
Ja nu är det ingen som ska åka på en propp utan rensning av källaren är nästan avslutad och vad finner man i en vrå..jo gamla proppar..2 amp...WOW spänningshöjande=) måttligt ....men förpackningen utstrålar stor charm.
1 kommentar:
Perra
11 mars, 2012
2 Ampere var inte mycket till säkring...
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
2 Ampere var inte mycket till säkring...
SvaraRadera