fredag 4 mars 2011
Mjölk är rätt gott....
Och här är några fordon fordon som körde just mjölk....
D Stenssons Scanior var en välkänd syn på vägarna
Bild från Halsebo från 1971
Foto A Willgård
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar