fredag 18 februari 2011


3 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Den där sidovagnen ser ju ut som en pumpa eller en squash, och nästan lika stor som de hustrun odlar i trädgården :-)

    SvaraRadera
  2. Gamla mjölk-kannor ger fortfarande tankar till mjölkpallen och samla registreringsnummer.

    SvaraRadera
  3. Kul med gammal bild på en Harley.

    SvaraRadera