Härliga bilder! Den där sidovagnen ser ju ut som en pumpa eller en squash, och nästan lika stor som de hustrun odlar i trädgården :-)
Gamla mjölk-kannor ger fortfarande tankar till mjölkpallen och samla registreringsnummer.
Kul med gammal bild på en Harley.
Härliga bilder! Den där sidovagnen ser ju ut som en pumpa eller en squash, och nästan lika stor som de hustrun odlar i trädgården :-)
SvaraRaderaGamla mjölk-kannor ger fortfarande tankar till mjölkpallen och samla registreringsnummer.
SvaraRaderaKul med gammal bild på en Harley.
SvaraRadera