onsdag 21 juli 2010

Nostalgimacken på jakt

Imorgon bär det iväg ner i mörka arkiv för att gräva fram Finahistorik och bilder, så pannlampan, överlevnadsdressen och konservburkar är packade....ja eller kortbyxor, coca cola och kamera iallafall....

Full fart precis som på bilden......sen gäller det ju att hålla reda på om bild fyrtiotvå eller femtiotre är Ystad, Kalmar, eller Uppsala?...men dokumentation är ju mitt mellannamn så det borde fixa sig...eller:).........jisses vilket jobb.....man kallar det semester....

4 kommentarer:

  1. Det låter spännande... hoppas du återkommer ;-)

    SvaraRadera
  2. Som sagt, spännande.
    Låter som du hittat en guldgruva med fina Fina-bilder

    SvaraRadera
  3. Liknar nästan skånes fagerhult...:)

    SvaraRadera
  4. Magnus Lundh10 mars, 2019

    Det ser ut som Ystad

    SvaraRadera