Full fart precis som på bilden......sen gäller det ju att hålla reda på om bild fyrtiotvå eller femtiotre är Ystad, Kalmar, eller Uppsala?...men dokumentation är ju mitt mellannamn så det borde fixa sig...eller:).........jisses vilket jobb.....man kallar det semester....
Det låter spännande... hoppas du återkommer ;-)
SvaraRaderaSom sagt, spännande.
SvaraRaderaLåter som du hittat en guldgruva med fina Fina-bilder
Liknar nästan skånes fagerhult...:)
SvaraRaderaDet ser ut som Ystad
SvaraRadera