tisdag 6 juli 2010
Lagom shoppingbil....
På ICA parkeringen tornade denna "stadsjeep" upp sig, ja andra "stadsjeepar" känner sig underlägsna.
1 kommentar:
Larsson
06 juli, 2010
Bra bil - då behöver man inte väjja för "suggor" och trotarkanter!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Bra bil - då behöver man inte väjja för "suggor" och trotarkanter!
SvaraRadera