onsdag 15 november 2017

Ramar

En ram bär ju upp projektet och i detta fall blir det ju två i olika längd....

Ja nu visar ju bilden lite fel då längden på ramarna ska justeras när chassit är färdigt.

Bojen tog sig friheten att spana in dom när chansen gavs..........


 

3 kommentarer:

  1. Vad tillverkar du ramen av?

    SvaraRadera
  2. Hela lastbilarna är byggda i papp=)

    SvaraRadera
  3. Ja, varför ändra ett vinnande arbetssätt! :-)

    SvaraRadera