torsdag 12 maj 2016

Varselljus

På grund av vattenläckage visade sig kontaktytorna i varselljusen på Blå Mocca vara skadade så det blev dags att åtgärda detta på ett smidigt sätt.

Förut satt det 21 watts lampor i hållare och istället för dessa blev det nu istället led-konvertering.


 

4 kommentarer:

  1. Intressant! Kan man få en bild på konstruktionen lysande?

    SvaraRadera
  2. Så där Larsson nu är det gula ljus i fronten igen...riktigt härligt=)

    SvaraRadera
  3. Tack och utan gulingarna så är det inte riktigt Moccis=)

    SvaraRadera