onsdag 17 juni 2015

Kalmarkort

Notera den orangefärgade Volvo F82:an som ägdes av Kalmar kommun, efterlysning av fotografier på den lastbilen är på sin plats och även en förfrågan om registreringsnumret.


2 kommentarer:

  1. Men hamnade inte den f82 i Holmsjö..Kollat alla gamla kort därifrån?

    SvaraRadera
  2. Var själv och kollade men missade den på Holmsjö...så jag har inga bilder på vagnen

    SvaraRadera