Vi lyfter på locket och..........
En Hadson Castle tändare med dubbel reklam...kan det bli bättre..ja det skulle vara det faktum att den är gjord i ett utsökt utförande av glas..grön metallicfärg och graverad dekor....
AGA och BP man får rysningar...minst sagt
Oooh hjälp så snygg och i en guldask=)fungerar den? men du som inte röker bryr ju dig nog inte om funktionen eller?
SvaraRaderaSnygg som fasen! kram
Till salu?
SvaraRaderaLinda, jag är som du påpekar ingen rökare, så funktionen är oviktig..vi njuter av utseendet=)
SvaraRaderaLarsson den är inte till salu.
Den där kan du impa tjejerna på krogen med, lite bling bling gör oss tjejer tokiga=) kram
SvaraRaderaRiktigt snygg!
SvaraRadera