lördag 26 januari 2013

Ljuspunkter...

När  mörkret faller så bättrar man på tillvaron med lite ljuspunkter, här är några av våra egna små ljushållare.





1 kommentar:

  1. Vad fint ljus dom sprider. Gillar den med blomman :)

    SvaraRadera