Bloggutmaning
Det ena kommer bara upp ibland, ja så är det med camping eller hur?
Och på semestern ska man dricka saft, äta sagosoppa och läsa en katalog från Åhlen & Holm
Bord två står i finrummet och innehar den gamla fånen..telefonen alltså samt telefonkatalog från 1967 från Emmaboda.
Vad kul att du visar campingbordet. Blir alltid så nostalgisk när jag ser dom på loppisar :)
SvaraRaderaCampingbord är ett grymt bra concept tycker jag :)
SvaraRaderaKul med bord från Blekingetrakten;) jag gillar ju också campingbordet. Hela Bilden är häftig.
SvaraRadera