måndag 12 november 2012

Björntråd

Fast i detta fallet är det utländska fabrikat men rullarna är så pass snygga så man kan ju inte låta bli att visa dom.




4 kommentarer:

  1. Hittar du en svensk rulle Björntråd så ska du omedelbart K-märka den!

    SvaraRadera
  2. Det där är grejer det! =)

    SvaraRadera
  3. Som sagt - det är grejer det...

    SvaraRadera
  4. Njae någon svensk Mölnlycke har jag inte lyckats hitta..eller iallafall inte vad jag kommer ihåg...får väl rota lite...

    SvaraRadera