Kan man få beställa en...!!!
Tänk man riktigt minns smaken när man ser en förpackning....
Mmm festis på kant, och väl urdrucken blåstes den upp & pang mé trädojjan.
Kan man få beställa en...!!!
SvaraRaderaTänk man riktigt minns smaken när man ser en förpackning....
SvaraRaderaMmm festis på kant, och väl urdrucken blåstes den upp & pang mé trädojjan.
SvaraRadera