fredag 13 januari 2012

Klassiker

Den klassiska festis Tetratrekanten är en av ikonerna för oss svenskar och man kan ju inte låta bli att minnas sin uppväxt när det goda innehållet var efterlängtat.


3 kommentarer:

  1. Kan man få beställa en...!!!

    SvaraRadera
  2. Tänk man riktigt minns smaken när man ser en förpackning....

    SvaraRadera
  3. Mmm festis på kant, och väl urdrucken blåstes den upp & pang mé trädojjan.

    SvaraRadera