tisdag 25 januari 2011

Snygg bil blev skrot


På väg 25 mellan Nybro och Kalmar hände denna krock, har inte läst på så noga så några årtal eller andra uppgifter finns ej men visst är det synd på en sån kärra.

2 kommentarer:

  1. Hm, Du menar Volvon då förstår jag? ;-)

    SvaraRadera
  2. Visst var det Volvo, för jänk finns det drösvis av....=) eller?

    SvaraRadera