Ja den är skitsnygg alla försvann plötsligt. Förr var det en vanlig bil.
Oj vad jag ville ha en sådan en gång i tiden... gärna med 3.0 motorn. ganska överkomlig i pris då, lätt begagnad.
Nu börjar det bli lite bättre klass...
mattas nilsson
Ja den är skitsnygg alla försvann plötsligt. Förr var det en vanlig bil.
SvaraRaderaOj vad jag ville ha en sådan en gång i tiden... gärna med 3.0 motorn. ganska överkomlig i pris då, lätt begagnad.
SvaraRaderaNu börjar det bli lite bättre klass...
SvaraRaderamattas nilsson
SvaraRadera