fredag 6 mars 2009

Tankbil....


Bjuder på denna bensinrelaterade bild som passar in i Nostalgi temat.

Bilden är tagen i Kalmar ute på Tjärhovet och notera kolsyresläckaren
bakom hytten.
Tyvärr går inte regnumret att avläsa.

En härlig bild att inleda helgen med.......

3 kommentarer:

  1. Sämre sätt finns... både att inleda helgen och att frakta bensin...

    SvaraRadera
  2. Härlig bil, härlig bild!

    SvaraRadera
  3. En Studebaker-truck, ovanligt :)

    SvaraRadera